companie

marți, 1 februarie 2011

viata de zi cu zi...:)

Prietenii mei sunt din ce in ce mai inchisi in ei...:( iar mie nu prea imi place lucru asta...:( ei nu inteleg ca isi fak singuri rau...:( ...sincera sa fiu.... m-am cam saturat de atata minciuna...:( ....Din partea mea pt cele mai bune prietene (zozo and spooky) ce cred eu despre prietenie?? eu cred ca-i o perla rara un lucru care ni`l dorim fiecare dintre noi .... prietenia este o relatie care se situeaza undeva intre dragste,intelegere si comunicare.... cei care au prietenii se pot considera foarte norocosi... dar ingredientul esential intr`o prietenie este fidelitatea... un prieten trebuie sa fie prezent atunci cand toti ceilalti ii intorc spatele,sa fie disponibil atunci cand ai nevoie de el:D.....:) cam atat ... imi poti spune ce crezi thu despre prietenie??:D 













 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu