companie

marți, 1 februarie 2011

asa despre mn ...:) ce`mi vne in cap:)

Se spune ca vremea`i frumoasa atunci cand in suflet e soare....se spune ca ploaia`i mai rece atunci cand in suflet te doare... zambesk sau plang ....nici nu mai stiu .... in inima mea e frig si totu pare asa pustiu ... nush ce sa mai cred.... m-am saturat sa te iert si nu mai esty cum ai fost nu te mai cunosc ...:( stii bine ...te iubesc oare fac bn sau gresesc??.... in sufletul meu era soare ma incalzesc... langa tne... si astazi iubesc ....o amintire...:) aproape... totul se iarta dar nimic nu se uita;) doar sa stii primul,doare sa sti k ai pierdut ... dar doare si mai mult... sa ma vezi akm razand...:(   imi place sa cred k nu am pierdut nimic sau ceea ce am pierdut nu mi-a trebuit... la ce foloseste frumusetea fara inteligenta banii fara fericire? zambetul fara sentimente... viata fara tne...:) o scoaica de aur e prietenia mea si perla prieteniei se afla in ea scoica se sparge de stancile reci dar perla prieteniei ramane pe veci..:) te iubesc esty totul pentru mn dar ce sa fak ca sa schimb lucrul asta??? nu am cum sa schimb lucru asta pt ca nu am putere... e greu pt mn k nu pot schimba nimic...:)

2 comentarii:

  1. Asta este cel mai prost blog din toata lumea , pe blog trebuie sa scri ceva articole si mai putine poze , sa faci pagini etc. . Astai un blog cu nota 4 - bv doar despre tine si daca pui atatea poze punele bine si mai scrie ceva langa ele si sablonul e de nota 4 - , defapt tot blogu ii :))

    RăspundețiȘtergere