companie

vineri, 19 noiembrie 2010

~~!!~~colegii mei buni~~!!~~

atunci cand am fost suparata 4 colegii au venit sa-mi spuna ca trb sa ii ask atunci cand iei imi ziceau ca nu e bne ceea ce fak.. j ca ionut niciodata nu ma va place..:( ce aiurea.. sunt mandra sa am colegii ca astia doar de lola(gaby),criss,cata j vice:X astia imi sunt colegii adevarati .. bne ca...cata mai putin in ultima vreme sa cam ... prostit:D .. adik nu mai e acelasi catalin pe care l-am cunoscut yo j alta faza care am obs la cata.. o baga mereu pe flory in seaman in cls a 5 a nici nu o suporta.. adik. yo nu iss geloasa pt ca mie nu imi place de cata :-& dar .. zic j yo:P:)) pa-pa nb :P va urez un weekend frumos :-*

Un comentariu:

  1. Multumim pentru complimente se vede ca ai multe idei si din aceasta cauza cred ca ai vrut un blog..Esti tare bv asa te vreau uital pe Ionutz si treiesteti viata in continuare,tin-o tot asa

    P.S Multumim la fel

    RăspundețiȘtergere