companie

vineri, 8 octombrie 2010

Adda ''prietenie adevarata''

Uneori stau si ma gandesc doamne
Nu stiu cum sa ii multumesc,cum
Sa`i multumesc pt tot ce a facut
Mi`a dat curaj sa devin cine akm sunt
K m`antarit fata mergi inainte,
O s`ai parte si de fapte nu doar de cuvinte
Orice ar fi voi fi aici mereu,
Stii bn te poti baza,ai sprijinul meu
Mi`ai dat doamne tot ce`i mai frumos nu se putea,
Mi`ai dat speranta s`o traiesc si`o traiesc prin ea,
Mi`ai fost alaturi zile bune si nopti grele
Knd plangeam din despartiri sau barfe rele,
De mici copii ea mereu ma apara,
Akm ka`i mare e ca si mama mea,
Ma alinta ma rasfata kt se poate,
Si`mi da si pumni sa ma trezesc la realitate

Refren:
Cazi,te ridici,tot ce zici e rabare,
Plangi,te distrugi,vrei sa fugi si te doare
Dai...tot ce ai...si ce n`ai totusi pare (ie)
K nu te descurci sa le pui lumea la picioare
Versuri Adda - O prietenie adevarata
de pe http://www.versuri.ro

Akm vad a venit si randul meu
Sa am grija de ea asa km a facut ea mereu
Si nu pot doamne mainile imi sunt legate
Sa pot sa fac o sa trezesc la realitate
Sa pot sa spun k viata nu e nedreapta,
Sa uit de tot ce`a fost ka`i fata desteapta
Merita tot ce e mai bun,
Trecutul e trecut, viitorul conteaza akm
Dak`as putea i`as da parte din mn
Vreau s`o vad zambind,urland de fericire,
Sa spunem k putem s`o luam de la capat,
Sa dam peste`amintiri asa doar in treacat,
K astazi cazi,te ridici,maine`ti trece,
Sa`i amintesc k unde`s doi puterea creste,
K impreuna trecem peste tot,
K o prietenie trece si prin foc

Refren:
Cazi,te ridici,tot ce zici e rabdare,
Plangi,te distrugi,vrei sa fugi si te doare,
Dai..tot ce ai..si ce n`ai totusi pare (ie) k nu te descurci sa le pui lumea la pïcoare..:X:X:X:X:X:X:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu